torsdag 15 november 2012

Stephen Wests garn

Förra helgen var jag i Amsterdam, staden i mitt hjärta (näst efter Göteborg).
Del ett av planen var att gå till ABC och köpa en bok till lillebror - den var slut med jag köpte två böcker till mig själv.
Del två av planen var att gå till Lush och köpa en kaka "Serum full of Grace" som jag fått en provbit av när jag var där sist - jag gick såklart hem med den, en bubbelbit vid namn "Magic Wand" och en ansiktsrengöring som luktar och ser ut som kakdeg vid namn "Let the good times roll".  Ansiktet luktar som en amerikansk cookie i timmar efter att man använt den!
Del tre av planen var att gå till Penelope Craft och hänga där resten av dagen, den delen av planen innehöll även en tanke om att INTE köpa garn, inte så mycket i alla fall.

Men när jag såg dem hänga där, två stycken härvor Madtosh DK i färgen Fjord, så var jag bara tvungen. Jag var lite förvånad över att Malia hade de där två härvorna eftersom hon ännu inte fått Madtosh leveransen, så jag frågade om det.
Då visade det sig att härvorna hade hon fått av Stephen West, som visst har sånt överflöd att han överöser Malia med garn från och till, och några av dem hade hamnat i butiken.
Herr. West kom även på besök senare på dagen OCH han mindes vem jag var OCH han kände till det senaste mönstret jag publicerat. Det måste betyda att jag är lite känd, jag med...

200 gram Madtosh DK Fjord


6 kommentarer:

  1. Låter som en bra amsterdamdag. Kanske ska vi åka dit nångång och då vill jag också göra en sån dag ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla Borde få ha en sådan Amsterdamsdag! :9

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Visst är det, petroleumblå är min favoritfärg!

      Radera
  4. Mysigt med Amsterdam:)
    Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg