onsdag 29 maj 2013

Lush Life

Långt om länge börjar mitt schampo från Lush att ta slut.
Jag har använt det från 17 december förra året och har nog ett par tvättar kvar av det, men när jag var i stan i söndags passade jag på att inhandla nytt så att jag inte skulle stå utan.

Den här gången blev det schampokakan Seanik som innehåller mjukgörande sjögräs och volymgivande havssalt. Jag köpte också en ny balsamkaka eftersom den andra var helt slut. Balsamkakorna är inte lika dryga som deras schampo, jag har använt upp tre balsamkakor - två Jungle och två Big Solid Conditioner, på samma tid som jag har använt upp en schampokakaJag tycker nog mer om Big eftersom den är porösare och lättare att använda. När man drar den längs håret skrapas det naturligt av balsam medans Jungle känns som att håret måste vara jättevarmt duschat för att den liksom ska smälta när man drar den över håret. 
Jag får dessutom en grymt bra volym av Big, ett klart plus!


Schampokakan Seanik till vänster och till höger Big Solid Conditioner!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg