måndag 20 maj 2013

Semester!

Jag och min mamma bestämde för ett tag sedan att vi ville åka på någon slags semester tillsammans i sommar. Vi har funderat både på London, olika charter resemål samt Stockholm. Sen kläckte jag idén att det kanske till slut är dags att hälsa på mina vänner i Istanbul och min mamma var inte sen att hänga på.
Jag slängde iväg ett mail till min fina vän Duygu och frågade om hon kanske ville ha besök i sommar och som tur var ville hon det!

Igår bokade vi biljetterna, 30 juni bär det av till soliga, kulturspäckade Istanbul där vi ska spendera 6 dagar och bo hos Duygu och hennes familj.
Det ska bli spännande att se hur det går med den vegetariska maten, det är en ganska köttspäckad cuisine där men det löser sig alltid!
Nu ser jag bara fram emot att komma iväg!

Ett turkiskt hamam kommer garanterat att bli en del av resan!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg