tisdag 1 oktober 2013

Camelia Tee mönstersläpp!

Igår publicerade jag mitt mönster Camelia Tee på ravelry!

När jag fick syn på ett grönt lingarnet från Kalinka hos Strikk i somras tänkte jag på Nuwara Eliya.
Nuwara Eliya är te-regionen i Sri Lanka, ett landskap med böljande kullar täckta av gröna, lätt rundade tebuskar. 
Jag fick genast inspiration till att sticka ett lite luftigare plagg med lövspets, ett perfekt plagg för lin eller något växtfibergarn.
 
Mönstret kostar 3.50 USD, ungefär 22 kronor.

3 kommentarer:

  1. wihoo! stort grattis, det är så fint!

    SvaraRadera
  2. WOW så fin. Garnet, färgen och mönstret, allt passar dig så otroligt bra, det är bara att gratulera till ännu ett underbart mönster!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg