torsdag 6 juli 2017

Vårdväskan sätter färg på vården

I samarbete med Vårdväskan.se

 I veckan fick jag hem ett paket från Vårdväskan.se, ett företag som säljer allt du behöver för en färggladare och mer praktisk vardag som vårdpersonal. Deras leveranser skickas i härligt färgglada paket.

 Det här är fjärde gången jag har gjort en beställning, tidigare har jag köpt en klocka, tofflor, stödstrumpor och namnskyltar. Den här gången beställde jag två par stödstrumpor, en ny namnskylt och två silikonskal till min klocka.

 I samarbete med Vårdväskan fick jag möjlighet att beställa en ny namnbricka, jag valde en med militärklämma och bakgrundsmotiv som påminner om blå marmor. Det finns en mängd olika varianter av namnbrickor att beställa på Vårdväskan, med klämma, magnet, plastklämma med mer. Du kan kan välja mellan en mängd bakgrunder, solida färger, bilder, typsnitt och så vidare, möjligheterna är med andra ord nästan oändliga. Jag skulle vilja ha en i varje färg!

 Jag beställde också två par stödstrumpor. Jag har redan några färgglada strumpor och jag går alltid i klänning på jobbet och både föräldrar och barn brukar kommentera mina strumpor som de tycker lyser upp. Jag har ett blått silikonskal till min klocka nu och beställde två mönstrade så att jag byta ibland. Det är perfekt med färgglada accessoarer som kan distrahera barnen när jag tar kontroller och som dessutom har en stor praktisk funktion i arbetet.

Det ska bli extra kul att åka till jobbet idag med nya strumpor, ny namnbricka och ett nytt klockskal, nu ska jag bara välja vilket jag ska använda idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg