fredag 18 augusti 2017

Monsterabroderi

Efter att ha avslutat mitt sommarvikariat med att jobba 16-07, dvs 15 timmar, så sitter jag nu skönt tillbakalutad i soffan och njuter av att jag har semester de kommande nio dagarna innan skolan börjar igen.

Jag njuter av att sambon sitter mitt emot och att vi bara kan prata eller vara tysta och helt enkelt bara vara med varandra. Jag njuter också av att vi har en lägenhet som vi trivs så bra i och som innehåller inredningsdetaljer som är vi.

En av mina favoritdetaljer sen denna sommaren är mitt Monsterabroderi, designat av Sarah K. Benning och broderat av mig. Det var en riktigt roligt och beroendeframkallande broderi - bara ETT löv till. Nu ska jag ge mig i kast med de sista stygnen på mitt broderi med Gotländska solhjul. I höst har jag anmält mig till en helgkurs i yllebroderi hos @stygnen. Jag ser fram emot det helt orimligt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg